La Nicole participa en reportatge francès d’Erasmus+

Quan la coordinadora de mobilitats de La Rochelle, França, ens va informar que el Ministeri de Treball francès enviava uns reporters a la ciutat francesa amb motiu de la presència dels nostres alumnes d’Erasmus+ ens va sorprendre. Calia que un dels 3 alumnes que hi anaven participés voluntàriament en el reportatge, i que accedís a ser entrevistada en francès. I la Nicole no ho va dubtar ni un moment.

Ràpidament, la nostra alumna va acceptar amb entusiasme i va entendre que seria una experiència més de les moltes que li oferiria la mobilitat, i que ‘donaria la millor cara’ a la Sra. Elisabeth Borne, ministra de Treball, que havia encarregat aquest reportatge. Així doncs, va redactar en francès la informació prèvia que li van demanar: estudis a Sitges, motius per participar en les mobilitats, per què França, expectatives de futur, etc., i conjuntament amb els companys Jan i Patricia van participar en la sessió de gravació.

Podeu veure el vídeo en aquest vincle i estareu d’acord que la Nicole va fer una molt bona feina i que va tenir una actitud decidida a l’hora d’aprofitar una oportunitat com aquesta, així com totes les que es van presentant pel camí. Moltes gràcies, Nicole, per haver donat la teva millor cara i per representar tan bé al nostre institut.