Gimcana immersiva amb l’alumnat d’Allotjament i Pastisseria

El passat 29 d’octubre, l’alumnat de primer d’Allotjament i primer de Pastisseria van fer un escape room al pati de l’Institut. Aquests cicles formatius es troben dins el programa GEP (Generació Plurilingüe) del nostre centre, així que aquesta activitat va ser realitzada íntegrament en anglès. Per això, l’alumnat va poder comptar amb el suport de l’Ana, l’auxiliar de conversa del nostre centre, a més de la Pilar i la Montse com a professores.

Ho van passar molt bé i els més ràpids es van portar una caixa plena de dolços. Però la resta no marxaven amb les butxaques buides, també es van donar bombons com a premi de consolació.

L’alumnat va poder posar a prova el seu enginy, alhora que gaudia d’una activitat plena de pistes, puzles i jocs de paraules.