General

I tu, de què treballes?

El passat dilluns 15 de maig, l’alumnat de 1r, 2n i 3r ESO va participar en la primera jornada “I tu, de què treballes?”. Durant aquesta jornada, ens van visitar professionals d’àmbits diversos, que ens van explicar la seva trajectòria acadèmica i professional, així com les anècdotes més rellevants del seu dia a dia. L’objectiu d’aquesta jornada és apropar a l’alumnat a realitats professionals més enllà de les que veuen en el seu dia a dia.

I tu, de què treballes? Llegeix més »

XERRADA EMPRENEDOR POL GERBEAU

El dimecres 17 de maig 2023 els alumnes de 3r d’ESO que cursen Emprenedoria, van poder gaudir de la xerrada d’un emprenedor, el Sr. Pol Gerbeau, informàtic i creador de diverses aplicacions per a mòbils, una de les quals és Desire-couples game. Les aplicacions mòbils s’utilitzen molt als Estats Units, que tenen una economia molt

XERRADA EMPRENEDOR POL GERBEAU Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut