General

Caben moltes històries al nanomón: ens les expliques?

Aquest curs, l’alumnat que fa Física i Química a 3r d’ESO va participar al “VIII Festival de Nanociència i Nanotecnologia 10alamenos9“, impulsat per la Universitat de Barcelona i d’altres entitats, on organitzen un concurs de Nanorelats que porta per a títol: “Caben moltes històries al nanomón: ens les expliques?” Enguany, cinc alumnes d’aquest curs s’han […]

Caben moltes històries al nanomón: ens les expliques? Llegeix més »

Erasmus+ a Suècia

Del 10 de gener al 9 de febrer, vaig tenir l’oportunitat d’anar amb 4 companyes de l’Institut,  a fer un Erasmus a Suècia, a la ciutat de Gävle, una ciutat a 1h de tren de la capital. Una ciutat molt freda en aquelles dates, arribant fins i tot als menys 17º centígrads i sempre els

Erasmus+ a Suècia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut