First Lego League 2019

Un altre any, els alumnes 4rt que cursen l’assignatura de Tecnologia han participat al concurs de robòtica First Lego League (FLL), que és un repte internacional que desperta l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per interessar els joves, de 10 a 16 anys, en la investigació, la resolució de problemes, i la ciència. Aquest any, amb el desafiament Into Orbit s’han de buscar solucions sobre algun problema relacionat amb els viatges a través de l’espai.

Per veure tota la informació podeu visitar la pàgina web que han fet el alumnes per mostrar tot el treball fet: web del concurs FLL de l’ iSantFeliu Team.

Com sempre, la participació al concurs va ser una experiència molt enriquidora i tots vam disfrutar molt.

Enhorabona nois i a continuar treballant!