Aquest any l’aparador de carnaval que ha realitzat l’alumnat del cicle formatiu de grau mig d’Activitats Comercials s’inspira en el conte d’Alícia en el país de les meravelles… Llegeix més»

L’alumnat del cicle formatiu de grau superior d’Educació Infantil ha gaudit d’una xerrada sobre nocions bàsiques d’electricitat … Llegeix més»

Èxit al concurs “Dissabte transfronterer de les matemàtiques” destinat a alumnes de matemàtiques. Aquest any, 10 alumnes de primer i segon de batxillerat han participat al concurs fet a Figueres on han hagut de resoldre problemes sobre criptografia, teoria de jocs i nusos… Llegeix més»

L’alumnat de 2n de Gestió de Vendes i Espais Comercials va realitzar un aparador el dia de Sant Valentí ple de color i amor.… Llegeix més»

L’alumnat de 2n CFGS d’Educació infantil ha anat a totes les escoles del poble a dinamitzar jocs tradicionals amb els infants de P5. … Llegeix més»

L’alumnat de 2n de Gestió Administrativa, amb el mòdul d’empresa a l’aula, han participat a la trobada d’empreses del centre cultural de Terrassa.… Llegeix més»

Dues alumnes de batxillerat, la Laura i la Laia, han participat a la fase gironina de l’Olímpiada de Biologia de Catalunya celebrada a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.… Llegeix més»

Els alumnes de 4rt de l’optativa de Tecnologia, acompanyats d’alguns alumnes de Robòtica de 3er, van participar en la 10ena edició de la First Lego League a Girona.… Llegeix més»

L’alumnat de 2n de Batxillerat de les optatives de Cultura Audiovisual i Dibuix Tècnic, conjuntament, van visitar l’IDEP, Escola Superior d’Imatge i Disseny de Barcelona.… Llegeix més»

L’alumnat de 2n de Gestió Administrativa i de 2n d’Administració i Finances van visitar la seu del Banc d’Espanya a Barcelona.… Llegeix més»