Benvolgudes famílies, us convidem a la sessió virtual de portes obertes de1r ESO del nostre institut el proper dimecres 10 de març a les 19h.

La sessió es farà en directe a través del nostre canal de Youtube: https://youtu.be/eCN-2hl9omU

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ha presentat un llibre escrit per l’historiador Albert Martí Arau i l’alumnat del PFI-PTT Guíxols-Vall d’Aro del curs 2019/2020… Llegeix més»

L’alumnat d’ESO ha participat en les xerrades Sigues Tu! organitzades pel Dipsalut.
En el cas de l’alumnat de 2n ESO han treballat l’afectivitat i la sexualitat.

Agulla i fil: una de les tecnologies més antigues del món i que estem treballant al taller de primer d’ESO.
Hem fet patrons, els hem acotat, els hem canviat d’escala, hem dissenyat un motiu decoratiu juntament amb la professora de ViP, i ara arriba el moment… Llegeix més»

L’alumnat de 4t d’ESO ha dissenyat diferents cartells publicitaris que donen suport a la campanya de recollida de sang que tindrà lloc el 23 d’abril al pavelló esportiu Carles Nadal de Sant Feliu de Guíxols.
Entre tots els cartells presentats se’n triarà un que acompanyarà la… Llegeix més»