A 2n d’ESO hem dissenyat les nostres pròpies enquestes. Hem preguntat desde gustos musicals fins a opinions sobre el canvi climàtic o el racisme.… Llegeix més»

Amb l’alumnat de 3r d’ESO vam poder dur a terme la sortida tutorial que tant ens esperàvem. Vam sortir de la Corxera i, després de resseguir la riera de les Comes, vam pujar al puig Romaguer i al puig Gros.… Llegeix més»

Alumnes de 3r d’ESO de l’Institut formen part de Polseres Verdes, un grup de joves que es mobilitzen en pro del benestar del nostre planeta.… Llegeix més»

L’alumnat de 4t d’ESO, juntament amb el Banc de Sang i Teixits, estan organitzant per segon any, una recollida de sang al nostre centre.… Llegeix més»

L’alumnat del cicle formatiu de grau mig d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques ha realitzat pràctiques d’instal·lació d’antenes de TV.… Llegeix més»

El darrer dia de curs de l’any 2019 l’alumnat del centre va realitzar diferents activitats com tallers al centre, jocs d’exterior, campionat del futbol 7, la botifarrada o la pujada al Puig de les Cols.… Llegeix més»

Els alumnes de 3r d’ESO vam participar al concurs Pinta la Marató 2019 que organitza La Marató lligat a les sessions divulgatives. Aquest any La Marató anava dedicada a les malalties minoritàries. … Llegeix més»

Una decoració matemàtica? Doncs aquesta és l’original proposta que s’ha creat aquest any. … Llegeix més»

El simulacre d’incendis anual ha estat un èxit que ha permès comprovar l’efectivitat de les mesures de protecció en cas d’incendi… Llegeix més»