Èxit de participació a la donació de sang

Èxit de participació (106 persones) a la donació de sang que van organitzar els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Sant Feliu de Guíxols
El passat dimarts 19 de febrer, de 12h a 18h, es va dur a terme la primera donació de sang que organitzaven els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Sant Feliu de Guíxols dins el projecte de Servei Comunitari.
Els resultats definitius foren 88 donacions efectives, més 18 oferiments (de persones que van anar a donar sang, però que – en aquell moment – no van poder donar-ne).
Entre aquestes 88 donacions efectives, volem remarcar la xifra de 48 nous donants, és a dir, de 48 persones que mai abans havien donat sang. Molts d’aquests donants “nous” van ser alumnes majors d’edat que estan cursant cicles o batxillerat al nostre centre i els encoratgem a seguir participant habitualment de la donació de sang.
Des de l’institut Sant Feliu de Guíxols, volem agrair l’esforç que van fer tots els participants de la donació i, als alumnes de 4t, la bona organització de l’activitat.
Esperem poder repetir aquest projecte de Servei Comunitari el curs vinent i comptar novament amb la vostra aportació. Moltes gràcies a tots!