Tramitació de títols

La Secretaria gestiona la sol·licitud i recollida de títols acadèmics.

Com es demana un títol, un cop acabats els estudis postobligatoris?
  1. L’alumne/a ha de presentar la sol·licitud, signada, presencialment a secretaria o bé al correu secretaria@isantfeliu.net.
  2. Cal adjuntar còpia del DNI. Les dades personals que constin en el document oficial són les que apareixeran en el títol
  3. Secretaria lliurarà un imprès per anar a pagar les taxes del títol.
      • Batxillerat: 69,65 euros
      • Formació professional
          • Títol de tècnic/a: 69,65 euros
          • Títol de tècnic/a superior: 78 euros

Un cop pagades les taxes i presentada la documentació necessària, es lliurarà a l’alumne/a un resguard del títol. Cal conservar aquest resguard ja que és necessari a l’hora de recollir el títol.

⇒IMPORTANT: L’imprès de resguard, degudament signat i segellat, té tots els efectes del títol respectiu, mentre aquest no s’expedeixi materialment.

Pagament de taxes d’expedició de títol

En el cas de tenir dret a exempció o reducció de les taxes d’expedició del títol, caldrà aportar el document original que haurà d’estar vigent, per tal d’acreditar la condició que hi dóna dret

• Bonificació del 50% de l’import per a:
    • membres de família nombrosa de categoria general i membres de famílies monoparentals
  • Exempció del 100% del pagament per a:
    • membres de família nombrosa de categoria especial
    • víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills i filles)
    • persones amb discapacitat igual o superior al 33%
    • infants o adolescents en acolliment familiar

Com es recull el títol?
  • Quan el títol arriba a l’Institut, Secretaria avisarà a l’interessat/da mitjançant correu postal al domicili que consta al seu expedient acadèmic, indicant-li que ja pot passar a recollir-lo.

⇒IMPORTANT: Si l’interessat/da canvia de domicili, cal que ho notifiqui a Secretaria.

• Amb aquest avís, cal que l’interessat/da s’adreci a la Secretaria del centre per poder recollir el títol. És imprescindible presentar el resguard del títol i el DNI/NIE.
  • Es pot autoritzar una tercera persona a recollir el títol amb aquesta autorització i el DNI de la persona interessada i de la persona autoritzada. Descarrega l’autorització aquí

Com es pot sol·licitar un duplicat de títol?
  • Per sol·licitar un duplicat del títol cal omplir aquesta sol·licitud i seguir els passos anteriors.