FLL 2017 – Projecte Cientific

App Inventor 2: és un entorn integrat de desenvolupament que permet crear aplicacions mòbils per al sistema operatiu Android. De forma visual i a partir d’un conjunt d’eines bàsiques, l’usuari va enllaçant un conjunt de blocs per crear l’aplicació. El sistema és gratuït i es pot descarregar fàcilment de la web. Les aplicacions fruit d’App Inventor estan limitades per la seva simplicitat, tot i que permeten cobrir un gran nombre de necessitats bàsiques en un dispositiu mòbil.. Nosaltres em fet que permet-hi localitzar on ets amb mapes i amb eixos de coordenades, també em dibuixat rutes i punts en el mapa, així sabrem a quins llocs estan situats els animals.

Scratch:  és un projecte educatiu de llenguatge de programació creat pel grup Lifelong Kindergarten, MIT Media Lab a Massachusetts, sota la direcció de Mitchel Resnick. Ofereix de forma gratuïta una eina de programació en línia als usuaris majors de 6 anys que s’hi registrin. Existeix també una versió que permet l’opció de descàrrega per a treballar sense connexió que permet vincular-la a la pàgina principal i compartir-hi el material. per fer programes, jocs… I nosaltres em decidit fer una explicació on es veu que el projecte que  em creat, es produeixen menys accidents de lo habitual, i que aquesta situació s’ensenyi en col·legis i instituts.

Aurasma: es la plataforma de realitat augmentada. Està disponible com un SDK o com una aplicació gratuïta per iOS i Android dispositius mòbils. La tecnologia de reconeixement d’imatges de Aurasma utilitza una càmera de la tauleta del telèfon intel·ligent o per reconèixer imatges del món real i els mitjans de comunicació després de superposició a la part superior d’ells en forma d’animacions, vídeos, models 3D i pàgines web .