GUIAMN dinamitza la Jornada d’alimentació, esport i salut per a l’alumnat del PTT d’Instal·lacions

En el marc del projecte Programa de Formació i Inserció “Valors en l’esport”, el professor Xavi Garcia de GUIAMN va organitzar i dinamitzar una jornada teóricopràctica sobre alimentació, esport i salut per a l’alumnat del PFI-PTT d’Instal·lacions de Salt.

Xavi Garcia, llicenciat en Ciències de l’activitat física i l’esport, assessor de salut i professor d’Educació Física, va preparar una jornada colpidora sobre la importància de l’alimentació i l’esport en la salut. Durant la primera part l’alumnat del PFI-PTT d’Instal·lacions va poder reflexionar sobre què s’ha de menjar i beure per mantenir una vida sana i aprendre a ser crítics amb el consum de productes. Tot seguit, el professor del cicle de GUIAMN va dinamitzar un circuit d’activitats físiques en equips de 2 – 3 alumnes a l’exterior del pavelló esportiu de Salt.

La jornada va continuar amb un taller de nutrició on els alumnes van preparar unes broquetes de fruita amb xocolata feta d’alvocat impressionants i molt adients com a aperitiu de comiat. Finalment, l’alumnat del PFI-PTT d’Instal·lacions va lliurar un diploma d’agraïment al professor Xavi Garcia signat pel delegat i representants de les comissions de cultura, esports i projecte, integrades pels alumnes del PTT d’Instal·lacions.

Aquesta jornada potencia la relació entre l’alumnat del PFI-PTT  i el professorat de Cicles Formatius de Grau Mitjà a través del programa “Valors en l’Esport”, una eina que serveix per treballar molts aspectes de la vida. L’alumnat recomana 100% més jornades com aquesta!