Acord amb l’Hotel Ciutat de Girona

El proper curs l’alumnat del PFI-PTT d’Instal·lacions de l’Espriu farà pràctiques de Formació en un Centre de Treball (FCT) a l’Hotel Ciutat de Girona, segons l’acord arribat aquest el mes de juny entre el professorat del cicle de l’institut i la gerència de l’establiment hoteler.

Així, l’hotel Ciutat de Girona oferirà una oportunitat única per fer les pràctiques amb el mateix cap de manteniment d’aquesta empresa hotelera dinàmica i molt activa, ubicada al Barri Vell. L’acord contempla que durant el curs 2023-24 un alumne del grup-classe del PFI-PTT d’Instal·lacions pugui fer al Ciutat de Girona les 180 hores de pràctiques professionals.

Agraïm a la direcció de l’hotel Ciutat de Girona la seva col·laboració com a nova entitat FCT, la qual potencia la transició del món educatiu al món laboral de l’alumnat d’Instal·lacions de Salt.

Moltes gràcies!