L’Espriu us desitja un molt bon estiu!

L’alumnat i professorat de l’institut Salvador Espriu va tancar el curs 22-23 amb activitats esportives i lúdiques de tota mena. Els joves de quart d’ESO van posar fi a aquesta etapa educativa amb unes merescudes colònies a Sant Miquel de Campmajor.

Tercer d’ESO es va desplaçar fins a Rio Loco a Hostalric on van fer activitats aquàtiques com les hamburgueses, la pista americana o la prova d’equilibri esquivant obstacles, fins a jocs inflables com els lluitadors de sumo, el futbolí humà, el duel de gladiadors, el bungee o el pal baralla.

L’alumnat de segon d’ESO va anar a Port Aventura a gaudir al màxim de totes les atraccions que ofereix aquest parc.

Per últim, l’alumnat de primer d’ESO va fer una sortida al cinema i va participar en una jornada esportiva i un Got Talent. En la jornada esportiva hi havia organitzades un seguit d’estacions per practicar futbol, bàsquet, frisbee i també participar en jocs tradicionals com el del mocador.

Ara toca gaudir de les vacances. Molt bon estiu!