Ludotardes a la biblioteca Antoni Viñolas de l’Espriu

Durant el mes de novembre hem pogut gaudir de la iniciativa de “Ludotardes a la biblioteca“, de la mà de l’educadora d’educació especial Isabel Cabrales. Aquesta activitat ha ofert als alumnes l’oportunitat de descobrir alguns jocs de taula.

L’alumnat ha pogut gaudir de jocs tan coneguts com l’Scrabble, el Parauleja o el Codi Secret i treballar el seu vocabulari, descobrir noves paraules i compartir moments de socialització amb els companys i companyes.

Les Ludotardes volen demostrar que els jocs de taula poden ajudar no només a passar el temps, sinó també a ser una eina educativa efectiva.

Gràcies a tot l’alumnat que ha participat activament en aquesta activitat. Esperem continuar oferint-vos aquesta oportunitat d’aprendre i divertir-nos junts!