L’alumnat de llatí visita Tàrraco

El 22 de novembre els alumnes de llatí de batxillerat van fer una sortida a la ciutat de Tarragona. Van fer la visita amb els alumnes de batxillerat d’un altre centre, l’Institut Narcís Xifra de Girona.

La visita va començar a la pedrera d’El Mèdol, va continuar amb la visita a l’aqüeducte de les Ferreres, el més ben conservat de tot Catalunya amb aquestes característiques.
Més tard van visitar les restes romanes de la muralla i van passejar pel que queda del fòrum. Per acabar les visites del matí van visitar el circ i l’amfiteatre.
Com que el Museu Arqueològic de Tarragona està tancat per obres, van poder veure les peces més importants en un edifici provisional situat al port de Tarragona.
Finalment, mentre tornaven cap a casa, encara van poder veure la Torre dels Escipions i l’arc de Berà.

L’alumnat va poder gaudir d’una jornada ludicopedagògica en un entorn privilegiat.