Estudiem les centrals elèctriques a Tecnologia ESO2

Al llarg del primer trimestre, a la matèria de tecnologia, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat les fonts d’energia, com s’obté l’electricitat i en quins altres tipus d’energia es pot transformar.

L’assignatura compta amb una hora al taller on els alumnes aprenen fent i duen a terme tasques pràctiques. Durant aquestes hores de taller, en grups, s’han fet experts i expertes dels diferents tipus de centrals que existeixen per produir electricitat, n’han fet presentacions, ho han explicat a la resta de classe i han finalitzat el projecte construint una maqueta.

La unitat didàctica ha finalitzat amb la xerrada “Tu tens l’energia” feta per un ambientòleg de la cooperativa @lacopasccl, per pensar i reflexionar sobre els conceptes, de la mà d’un expert en el sector. Bona feina!

Continuarem el segon trimestre amb nous aprenentatges…