Estrenem rètol a l’Espriu

Aquesta setmana s’ha muntat el rètol amb el logotip de l’institut a la façana d’entrada. L’empresa Simbiosi s’ha encarregat de la fabricació i muntatge. De bezzi estudi, estudi de disseny gràfic i web, és qui va crear el logotip i qui el va dissenyar.

Per renovar la nova identitat de l’Institut Salvador Espriu de Salt, l’Institut es va embarcar en un emocionant projecte de renovació de la seva identitat corporativa, amb l’objectiu clar de modernitzar-se i establir una imatge que fos representativa per als seus alumnes. Per fer-ho, l’institut es va posar en contacte amb De Bezzi estudi. La filosofia d’aquest estudi combina creativitat i funcionalitat, assegurant-se que cada projecte no només sigui estèticament atractiu, sinó també respongui a les necessitats pràctiques i comunicatives del client. Aborden cada projecte amb un enfocament personalitzat per reflectir les visions dels clients en solucions visuals.

L’Ariadna, dissenyadora de De Bezzi, ens explica el procés creatiu: “Es va iniciar amb l‘exploració de la famosa escultura “Les llúdrigues de Salt” i de la inicial del nom “Espriu” com a punts de partida conceptuals. A partir d’aquests elements, es va aconseguir teixir una identitat visual única i memorable. La fusió de la riquesa simbòlica de les llúdrigues de Salt amb la inicial “E” ha creat una imatge que captura l’essència de l’Institut i la seva dedicació a l’educació. La tria d’aquesta figura no va ser casualitat, ja que l’Institut es troba a la localitat de Salt, establint així un fort lligam amb la comunitat local. D’aquesta manera, la nova identitat corporativa no només modernitza l’aparença de l’Institut, sinó que també celebra la riquesa cultural i el patrimoni local, reforçant els llaços entre la institució i la seva comunitat. ”

Aquesta renovació representa una modernització estètica, un símbol del compromís de l’Institut amb la innovació i l’excel·lència educativa. Amb la seva nova identitat corporativa, l’Institut Espriu no només es presenta com una institució educativa, sinó com una entitat dinàmica, compromesa amb el futur i amb la formació integral del seu alumnat.