Comiat 2n de batxillerat 2021

El passat 21 de maig, els alumnes de 2n de batxillerat van celebrar la festa de comiat de l’etapa que ara finalitzen. Va ser una cerimònia senzilla que ens hauria agradat compartir presencialment amb les famílies. Malauradament, la situació sanitària no ho va permetre. Sí els van acompanyar alguns dels seus professors per desitjar-los molta sort en el nou camí que emprenen.

L’acte va comptar amb els discursos del director i els tutors; i dels propis alumnes, que van dedicar unes paraules als professors que els han anat acompanyant durant aquests dos cursos. També hi van haver actuacions, moments pel record i detalls que ens van fer emocionar. Algunes famílies van poder gaudir-ne en streaming. Pels qui no vau poder seguir-lo en directe, estem preparant un vídeo que esperem tenir llest ben aviat. Enhorabona i molta sort a tots!