Taller de ràdio a Suport Lingüístic

“Ràdio, Escola i Comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa”

Aquest curs alumnes que havien passat per l’Aula d’Acollida han tingut un suport lingüístic durant tot l’any. Ha sigut un curs molt difícil per a tots, sense poder-nos ajuntar entre classes, sense abraçades, amb les mascaretes tapant-nos els somriures, amb els patis dividits per zones i cursos, però també sabem apreciar l’altra cara de la moneda i veure les coses positives i fetes amb il·lusió. Perquè les coses quan es fan amb il·lusió no suposen cap esforç, com és el cas de l’activitat que han fet els alumnes de Suport Lingüístic.

Aquest trimestre l’alumnat ha fet un taller de ràdio. Han escrit unes cartes des del cor dedicades a familiars que, per les raons que sigui, fa molt que no veuen.

Un cop elaborades, els alumnes i el docent Guillem Oliver han participat en el taller de ràdio i lectura en veu alta de RàdioEscola que promou l’ELIC de la zona, Pep Tort.

Aquí us deixem els àudios que es van emetre a la Ràdio Salt.