Jornada lúdica i de cinema abans de les vacances de Nadal

L’Espriu ha organitzat una jornada diferent per a l’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal. Hi ha hagut activitats per a tots els grups.

A la primera franja del matí, els alumnes de primer i segon d’ESO s’han agrupat en diferents equips, barrejant classes, i han fet un tastet d’esports i de treballs manuals. Han jugat a bàdminton, bàsquet, voleibol i tenis taula, han ballat a ritme de Just Dance i alguns han pogut fer manualitats. Després del pati, han mirat una pel·lícula mentre les tutores i tutors els anaven entregant els informes d’avaluació del primer trimestre de forma individual per poder oferir una atenció individualitzada i poder encarar millor el segon trimestre.

L’alumnat de tercer i quart d’ESO primer han mirat la pel·lícula i se’ls hi han lliurat els butlletins d’avaluació, també individualment. Després del pati han gaudit de tots els tallers d’esports, de Just Dance i de treballs manuals, com han fet els seus companys més petits a primeres hores del matí.

Pel que fa als estudis postobligatoris, també se’ls ha lliurat els informes d’avaluació. L’alumnat de batxillerat han fet tallers a les primeres hores i després han pogut gaudir d’una sessió de cinema a Salt. Els alumnes de SMX han anat al cinema i han realitzat activitats de tutoria a la Devesa de Girona.

Aquí teniu una petita mostra d’algunes de les imatges de les activitats de l’últim dia lectiu del 2023. Ens retrobarem el 2024 amb energia renovada.