Orientació acadèmica a ESO4

Tret de sortida a les xerrades, tallers i activitats relacionades amb l’orientació acadèmica i professional per a l’alumnat de quart d’ESO. Els alumnes d’aquest curs acaben una etapa i tenen a les seves mans una decisió important que marcarà el seu futur més proper. En pocs mesos hauran de preinscriure’s a batxillerat, cicles formatius, PFI o endinsar-se al món laboral.

Per poder-los acompanyar en aquesta decisió, a l’Espriu rebrem visites de diferents professionals i experts en diferents matèries i professions, ja que es necessita tenir tota la informació i digerir-la bé perquè tinguin les idees ben ordenades per decidir què faran després de l’ESO.

És per això que dijous 18 de gener hem rebut la primera visita. Ens ha vingut a veure el metge gironí Daniel Castillo, especialitzat en medicina esportiva i que volta per tot el món vetllant per la salut de ciclistes i futbolistes. Els alumnes de quart d’ESO interessats a exercir la seva mateixa professió han tingut l’oportunitat d’escoltar-ne l’experiència i preguntar-li inquietuds acadèmiques i laborals.

El nostre més sincer agraïment al Doctor Daniel Castillo per haver connectat amb els alumnes i haver-los sabut transmetre tan bé que per assolir els objectius cal molta implicació, esforç i constància.