L’Espriu torna a la Lliga Catalana d’Escacs

Després del parèntesi del curs passat -any de formació-, enguany hem pogut tornar a crear un equip d’escacs de l’Espriu amb alguns dels alumnes que participen a Iniciació als escacs, activitat extraescolar del centre. Gràcies a la col·laboració generosa del Club d’Escacs Santa Eugènia de Girona, amb sis alumnes del nostre centre hem format l’equip Santa Eugènia D i participarem en la Lliga Catalana d’Escacs 2024.  Concretament, ho farem a la categoria Tercera Provincial-Grup Nord.

La competició constarà de 7 rondes que es jugaran els diumenges a les 9.30 h, quatre com a locals i tres com a visitants, amb desplaçaments a la Bisbal d’Empordà, Olot i Llers. El debut serà, com equip local, aquest diumenge 21 de gener, dia en què s’inicia la Lliga. Jugarem al Centre Cívic Santa Eugènia contra el Santa Eugènia E.

L’equip està format per Youssef E. (ESO1 C), Raisa B. (ESO3 D), Adam A. (ESO3 D), Hanan S. (BAT1 B), Alex N. (BAT1 B) i Amir S. (BAT1 B).

Molta sort a tots!!

Podreu seguir els resultats de l’equip per les vies de comunicació habituals del centre.