Dia mundial de la ràdio i nou pòdcast

El dia 13 de febrer se celebra el Dia mundial de la Ràdio, proclamat per la UNESCO el 2011 per tal de promoure aquest mitjà de comunicació.

A l’Institut Salvador Espriu col·laborem a Ràdio Salt des que es va crear el programa Ràdio Escola. Gràcies a aquest programa vam posar-nos en contacte amb la ràdio local. Des de fa tres cursos a tercer d’ESO treballem la ràdio des de l’optativa Micròfon Obert, que a banda d’introduir els alumnes en l’escriptura, locució, edició de productes radiofònics, també col·labora amb el poble de Salt a través de diverses iniciatives d’Aprenentatge i Servei (APS). A més a més, el curs passat vam inaugurar una secció al nostre web on podreu trobar un nou pòdcast sobre la ràdio. L’Espriu també és ràdio, i celebrem aquest dia amb molta il·lusió!