3r Concurs de CorreCurts EspriuSalt-SMX

Dijous 8 de febrer, en horari de matí, tot l’alumnat de 1r del Cicle Formatiu de Grau Mitjà SMX (Sistemes Microinformàtics i Xarxes) va participar en l’activitat de Correcurts organitzada pel Departament d’Informàtica. Ja és el tercer any que es realitza. El Correcurts consisteix en l’elaboració completa d’un vídeo curtmetratge d’entre dos i tres minuts, i inclou totes les fases: rodatge en un entorn d’exteriors (aquest any al voltant de la Coma Cros), muntatge del vídeo amb el so i elements, i, finalment, la projecció de tots els vídeos. En una fase posterior s’escolliran els premis de millor curtmetratge, millor guió i millor actor/actriu.

Aquesta activitat es planteja com una barreja d’activitat especial de cohesió de tots els alumnes de 1r de SMX, de matí i de tarda, d’activitat lúdica en vespres de carnavals i una activitat tècnica perquè han d’aplicar els coneixements apresos a les aules. Per donar-li més emoció al concurs, els organitzadors escullen el tema del curt i un objecte sorpresa, el qual ha de sortir obligatòriament en alguna imatge. Aquests elements no es desvelen fins a primera hora del matí, així com els components dels equips (són intergrups). En aquesta edició el tema va ser la ciberseguretat, amb motiu del dia de la internet segura celebrada el 6 de febrer; i l’objecte, una carta de pòquer.