iEduca (aplicació mòbil i d’escriptori)

Presentació iEduca

1. iEduca és una aplicació que s’utilitza a l’Institut per gestionar el dia a dia del centre.

Permet una comunicació àgil i eficaç amb les famílies, a més de fer seguiment acadèmic dels alumnes.

Permet als docents controlar l’assistència, consultar les tasques i agenda, mantenir una comunicació via missatgeria interna amb els companys i amb l’equip directiu, organitzar les classes i finalment informar les famílies en temps real còmodament des del mòbil o la tauleta.

iEduca tokapp

1r PAS: Descarregueu-vos l'app iEducca Tokapp al mòbil

2n PAS: Obriu l'aplicació i a Buscar centre heu d'escriure: INSTITUT SALVADOR ESPRIU DE SALT

3r PAS: Poseu el nom d'usuari i contrasenya proporcionades per l'institut (enviades per gmail a les famílies)

4t PAS: Cliqueu Iniciar Sessió

I fet!

Els usuaris amb permís de professorat accediran a les funcions bàsiques: agenda, missatges, alumnat i assistència.

En concret, es podrà controlar l’assistència de forma àgil i immediata, consultar les tasques i agenda, mantenir una comunicació via missatgeria interna amb els companys i amb l'equip directiu, organitzar les classes i finalment informar les famílies en temps real còmodament des del mòbil o la tauleta.

Videotutorials iEduca per al professorat

Els usuaris pares i mares que tinguin l’aplicació i el centre els hagi facilitat un usuari i contrasenya podran entrar i accedir a la següent informació: dades personals, agenda, control de faltes, horari, dades de contacte del centre i missatgeria interna.

Podrà consultar l’agenda, el control de faltes i l’horari, però no ho podrà modificar. Es podran consultar les dades de cada un dels fills que tingui al mateix centre amb un mateix usuari, canviant de pestanya.

Vídeo explicatiu