iEduca (aplicació mòbil i d’escriptori)

iEduca proporciona una aplicació mòbil per poder accedir a la intranet del centre, accessible tant al professorat  com a les famílies i als mateixos alumnes. A més d’accedir-hi via web, també està disponible per PlayStore, des del mòbil. Entreu a PlayStore i busqueu “iEduca TokApp”

Passos de la instal·lació

• Un cop us heu instal·lat l’aplicació en el mòbil. Us preguntarà el país
  • Acceptareu les condicions de la política de privacitat
  • Haureu de donar-vos d’alta a la mateixa aplicació TokApp, Podeu fer-ho per SMS o per e-mail. Si ho voleu fer per e-mail premeu sobre el botó “més” de la part inferior. La millor opció és rebre SMS
  • Us apareixerà una pantalla on haureu d’emplenar el telèfon o e-mail
  • Un cop validat haureu de crear l’usari tokapp amb un nom i contrasenya que vosaltres escolliu ( és l’usuari Tokapp).
    • encara que el centre us hagi facilitat un usuari i contrasenya, la primera vegada dins l’app heu de seleccionar Sóc Nou/va
    • no posar el que us ha facilitat el centre encara,que podeu posar-lo, però no sempre el trobareu disponible, l’aplicació ens el demanarà més endavant un cop registrats a l’app.
  • Finalment introduir el centre (Institut Salvador Espriu ) i en la mateixa pantalla, introduir l’usuari i el password que us ha facilitat el centre. Els mateixos que utilitzeu per entrar des de l’ordinador.
  • Podreu fer el seguiment del vostre fill/filla des el mòbil

Els usuaris pares que tinguin l’aplicació i el centre els hagi facilitat un usuari i contrasenya, també podran entrar i podran accedir a la següent informació: Dades personals, agenda, control de faltes, horari i dades de contacte del centre. Tant l’agenda, el control de faltes i l’horari, ho podrà consultar de cada un dels seus fills que tingui al centre amb un mateix usuari.

Altres Observacions

Vull instal·lar l’app en un segon dispositiu i no em deixa accedir. Resposta: Primer de tot ens demana si “Sóc Nou/nova” o “Ja sóc usuari”, heu de seleccionar la segona opció, ens demanarà l’usuari i contrasenya (tokapp) on hem de posar el mateix que en el primer dispositiu. Si no el recordem, podem consultar-lo a l’app anant al botó Configuració>comptes ID Tokapp, hem de posar l’usuari complert: xxxx.tokapp.es i la contrasenya que vam utilitzar en el registre i ja haurem accedit.

M’he instal·lat l’app en una tauleta i quan intento recuperar la contrasenya via mòbil em dóna error. Resposta: És molt senzill, la tauleta habitualment no té targeta SIM, hem d’anar al mòbil i a Configuració>comptes hem de validar el correu electrònic. D’aquesta manera, podrem recuperar la contrasenya mitjançant la tauleta sol·licitant-la per correu electrònic.