BAT Euroweek

EUROWEEK 2022 IN SUÈCIA I DINAMARCA, COME ON!!!!

QUÈ ÉS L’EUROWEEK?
  • Es tracta d’una torbada cultural que es va iniciar a Bèlgica l’any 1992 i que cada curs es realitza en un dels diversos països de la Unió Europea. Cada estat és representat per una escola i en el cas de l’estat espanyol és l’INS Narcís Monturiol.
OBJECTIU
  • Aquest esdeveniment pretén posar en contacte alumnes i professors de centres de secundària de tot Europa per tal que vegin la Unió Europea com un entitat tangible i propera.
QUÈ FEM?
  • L’escola del país organitzador elabora un programa d’activitats i proporciona allotjament en famílies. Entre les activitats que es duen a terme durant la setmana, cal destacar la mostra de danses tradicionals i representacions de teatre, una fira gastronòmica, un debat sobre un aspecte de temàtica europea i diverses visites a llocs d’interès cultural.

El curs 2018 va tenir lloc a Touray (Bèlgica).

El curs 2019 va tenir lloc a Rankweil (Àustria).

Els cursos 2020 i 2021 no es va poder celebrar degut a la COVID.

El curs 2022 tindrà lloc a Kalmar (Suècia) i Kalundborg (Dinamarca). A continuació podeu consultar els BAREMS dels alumnes seleccionats.