Preinscripció i Matrícula

PREINSCRIPCIÓ ESO PER AL CURS 2019-2020

S’han de matricular al primer curs d’educació secundària obligatòria (ESO) els nens que compleixen 12 anys el 2019 (i els d’edat diferent a qui correspon acadèmicament iniciar aquesta etapa).

Abans de fer la matrícula, per accedir al primer curs del segon cicle de l’educació infantil o per ser admès per primera vegada en un centre, en primer lloc cal fer la preinscripció, és a dir, presentar la sol·licitud d’admissió al centre. Per fer la preinscripció cal que consulteu la següent informació:

Calendari preinscripció ESO

Barem i criteris de prioritat per a la preinscripció ESO

Documents a presentar per a la preinscripció

Sol·licitud preinscripció 2019-2020

Els alumnes de 6è de primària matriculats a les escoles del municipi rebran, a través de l’escola, una carta amb data i hora per venir a presentar la sol·licitud de preinscripció. La resta de famílies interessades a cursar la sol·licitud de preinscripció al nostre centre poden demanar cita prèvia al 93 805 60 59 en horari de 09:00 a 1400.

Si voleu més informació podeu consultar la Resolució preinscripció i matrícula curs 2019-2020

ALTRES INFORMACIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2019-2020

En data 7 de febrer DE 2019 s’ha publicat el Decret 31/2019, de 5 de febrer, que modifica el Decret pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. La principal novetat és que s’eliminen els criteris de prioritat complementaris següents:

• Que l’alumne o alumna tingui una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs.
  • Que el pare, mare, tutors o germans hagin estat escolaritzats al centre en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals.

Aquesta modificació afecta l’educació infantil, l’educació primària, l’educació secundària obligatòria i el batxillerat.

Si voleu més informació podeu consultar el Decret