Xerrada d’un agent d’assegurances MAPFRE a l’alumnat d’Administració i finances

Divendres,  3 de desembre ens va visitar la Raquel Garcia, agent exclusiu de la companyia d’assegurances Mapfre de l’oficina d’Igualada, juntament amb el Ramon, pèrit oficial de la companyia.

L’activitat la va portar a terme, els alumnes de 2n curs d’Administració i Finances, dins del mòdul 8 de Gestió Financera. Dins d’aquesta matèria dediquem unes hores a aprendre com funcionen les assegurances, la contractació i la gestió de sinistres i vam poder resoldre molts dubtes.

La Raquel ens va explicar la importància d’estar ben protegits sota una assegurança, ja sigui de cotxe, llar, etc. i com estar ben coberts en cas de sinistre amb el suport de dos vídeos de la Fundació Mapfre. També ens va portar un “parte” d’accidents de vehicle per emplenar-lo i així fer més dinàmica la sessió.

L’explicació va ser molt entenedora i va haver-hi molt bona resposta per part de l’alumnat. Esperem la seva visita de nou l’any vinent.