Visita espais d’innovació a l’Anoia

El passat 27 de març, els alumnes dels cicles de grau mitjà de Carrosseria i de Manteniment electromecànic, organitzat pel departament de FOL van visitar la fàbrica Abacus i el Centre d’Innovació Anoia a Vilanova del Camí.

En la visita a l’empresa Abacus van poder veure els processos de recepció i preparació de les comandes. Els alumnes es van interessar molt per la gestió en la part automatitzada dins el magatzem intel·ligent.

Després, dins el Centre d’Innovació Anoia van rebre una xerrada amb emprenedors instal·lats al seu viver d’empreses. Per acabar la visita, van entrar al seu espai d’investigació per a empreses de la zona, el Leilat. L’alumnat va poder veure l’aplicació de la creativitat per idear ginys mecànics per satisfer les necessitats dels diferents experiments que s’hi estan duent a terme.

Aquesta sortida ha estat profitosa per veure l’aplicació de la innovació i l’emprenedoria a la comarca.