Visita al 4Dhealth dels alumnes de TCAI

Els alumnes que cursen el CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria, en els seus respectius torns de matí i tarda, van assistir a dos tallers pràctics al centre de simulació 4Dhealth. Un dels tallers, impartit per l’infermer de l’Hospital de Bellvitge, Joan Esteban, donava una àmplia base sobre la mobilització de persones politraumatitzades a nivell d’assistència urgent i emergent . L’alumnat va poder practicar diverses maniobres.
En l’altre taller, impartit per dues TCAI , de l’Hospital d’Igualada, Anna Maria i Mayra, es treballava les transferències  amb grua i cadira de rodes a nivell hospitalari.
Van poder aprendre molt i de forma amena en l’inigualable entorn del centre simulador de la ciutat d’Igualada.