Sortida alumnat 2n d’Administració i finances al Grup Carles

El passat 15 de maig, com a última sortida de curs, vam visitar l’empresa igualadina GRUP CARLES, una consultoria formada per 90 treballadors de gran importància a la zona, ja que té clients com OPENARMS,  i on l’Ariadna (exalumna del nostre institut que va ser contractada fa dos anys al finalitzar les pràctiques del grau mitjà de gestió administrativa) ens va explicar com era el seu dia a dia de suport al departament de recursos humans.

En Martí Pinyol, de gestió de persones i el senyor Carles, gerent de la companyia, ens van fer una explicació i visita molt amena per tots els departaments de l’empresa: enginyeria, jurídica, recursos humans i comptabilitat-fiscalitat. Ens van explicar quins perfils professionals eren els més demandats i quines qualitats buscaven en un treballador. Agraïm moltíssim que empreses com el Grup Carles ens obrin les portes de casa seva i col·laborin estretament amb l’institut a la recerca del millor talent.