Programa FP& EOI TOGETHER

Aquestes ultimes setmanes, i per tercer any consecutiu el nostre centre ha participat en activitats del Programa FP& EOI TOGETHER.

Aquest és un programa que organitza el Departament d’Educació i que proposa una col·laboració entre centres de formació professionals, esportius i escoles d’art amb les EOIs del mateix territori per desenvolupar un projecte de forma conjunta, amb els següents objectius:

• Millorar les competències orals de l’alumnat d’FP en llengües estrangeres.
  • Potenciar les col·laboracions entre els centres educatius implicats.
  • Difondre les ofertes formatives dels centres implicats.
  • Millorar la qualitat de la inserció laboral així com la participació en projectes de mobilitat en el futur de l’alumnat d’FP.

Les activitats han estat fruït de la col·laboració entre l’EOI d’Igualada i el departament de llengües estrangeres del Milà, i han contat amb la participació d’alumnes de primer curs del CFGS d’Administració i Finances.

Aquesta última edició ha estat marcada per la situació de Pandèmia derivada del COVID-19, la qual cosa ha fet que totes les activitats s’hagin desenvolupat per mitjans telemàtics.

L’última activitat es va desenvolupar el passat 19 de febrer, i va consistir en una sessió d’speaking amb una professora nadiua juntament amb alumnes de la mateixa EOI.