Pepa Plana imparteix un taller de clown als alumnes de 2n d’Educació Infantil

El dia 6 de març els alumnes de 2on d’Educació Infantil van comptar amb la presència de Pepa Plana.

Pepa Plana, actriu i pallassa catalana, és un referent nacional en el gènere per la qualitat dels seus espectacles i per la seva contribució en la visualització de les pallasses, destacant com una de les figures europees.

La jornada es va celebrar gràcies al projecte de Flipart de la Diputació de Barcelona. Els alumnes van poder parlar i compartir experiències personals i realitzar un petit taller de clown.

Esperem que el proper curs és pugui repetir aquesta experiència tant enriquidora per tots.

Equip docent Educació Infantil

pepaplana

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *