L’empresa igualadina Trilogi es presenta a l’alumnat d’Informàtica

El dimecres, 11 de març, l’alumnat de 2n curs de Sistemes microinformàtics i xarxes i dels cicles formatius superiors Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma i Desenvolupament d’aplicacions web, hem tingut l’oportunitat de conèixer l’empresa igualadina Trilogi dedicada a la implantació de solucions e-Commerce (botiga online) per a empreses, amb oficines a Igualada, Barcelona, Hong Kong i Shanghai.

Per aconseguir-ho, ens han visitat el responsable de projectes de l’empresa, en Carlos Garcia i un dels seus treballadors, en Jordi Cañizares, titulat fa 5 anys en Desenvolupament d’aplicacions web en el Milà.

De la ma del Carlos hem conegut que l’empresa té dues branques diferenciades: la dedicada al desenvolupament del seu producte LogiCommerce i la dedicada a la implantació de solucions e-Commerce (la pròpia o de tercers) a les empreses. Ens ha alegrat molt la dada de que el 38% de la plantilla ha cursat estudis d’informàtica en el Milà. En Jordi ha explicat la seva evolució dins l’empresa, en la que va començar fent-hi la FCT i ens ha deixat molt clar que tots els coneixements impartits en el Milà es posen en pràctica quan s’està en el món laboral, encara que no ens ho sembli quan som estudiants.

En el torn de preguntes ens hem assabentat sobre la incidència del coronavirus en la branca de negoci provinent de la Xina així com el nivell tecnològic que Trilogi es va trobar en desembarcar a la Xina i com ha estat la seva evolució.

Aquesta xerrada s’emmarca dins el cicle de presentacions d’empreses TIC que ha organitzat el departament d’Informàtica i comunicacions del Milà en col·laboració amb  TICAnoia, associació per l’impuls de l’Ecosistema TIC de l’Anoia, amb l’objectiu d’apropar el sector TIC a l’alumnat.