L’alumna Melanie Cabrera d’Educació Infantil fa les seves pràctiques a la ciutat alemanya de Frankfurt

Durant els mesos d’octubre, novembre i desembre de 2022, dins el programa Erasmus+, la nostra alumna Melanie Cabrera de 2n curs del CFGS d’Educacio Infantil va realitzar pràctiques d’empresa a la llar d’infants Kita Erasmus Westend, situada a la ciutat de Frankfurt am Main, Alemanya.

Al seu lloc de feina va acompanyar diferents grups d’infants, d’edats compreses entre els 1 i 6 anys, en el seu procés d’adquisició d’hàbits, en el seu desenvolupament socioafectiu i en la millora d’aspectes comunicatius i d’expressió. També va participar en l’organització del dia a dia de la llar i en l’elaboració de recursos didàctics per a infants. Va estar en tot moment recolzada per les seves companyes de feina i destaca com de ben tractada es va sentir durant les pràctiques.

També va aprofitar la seva estada per conèixer millor la ciutat que la va acollir durant aquests tres mesos. Tot i ser coneguda internacionalment com la capital financera d’Europa, cosa que es veu reflectida en la gran quantitat de gratacels i edificis d’oficines que s’hi poden veure, Frankfurt també   és rica en patrimoni cultural. Així va visitar, entre d’altres, la plaça del Römerberg, la famosa església Paulskirche, que va acollir el primer parlament alemany elegit públicament, o la seu del Banc Central Europeu.

Globalment, considera que la seva estada va ser molt positiva perquè va tenir l’oportunitat de conèixer la manera de treballar d’Alemanya, va descobrir un país i una cultura diferents i va posar en pràctica els seus coneixements d’anglès i, fins i tot, una mica d’alemany. I recomana a tothom viure una experiència inoblidable com aquesta!

Ens n’alegrem molt, Melanie!