Jubilació Carles Hervàs

Aquest passat desembre es va jubilar el nostre company i amic Carles Hervàs, professor del departament d’Electricitat i electrònica des del curs 1998-1999 i, durant els darrers anys, cap de manteniment del centre.

Des d’aquí et volem agrair la feina feta, amb vocació i estimació acompanyant a l’alumnat en el seu camí per ser millors professionals. Ha estat per a nosaltres un plaer compartir aquests anys amb tu, la teva tasca professional on companys i alumnes hem tingut sort de gaudir de la teva il·lusió i de la teva categoria humana i bon humor.

Ens alegrem perquè encetes l’etapa tan esperada i merescuda de la jubilació, però és difícil no posar-se trist quan s’ha de dir “Adéu”, l’Institut perd un bon professor però ens alegrem que vulguis continuar ajudant-nos com a docent col·laborador jubilat.

Només ens queda desitjar-te, que siguis des d’ara i per sempre, tan feliç com et mereixes i puguis fer tot allò que et proposis.