JA ÉS NADAL AL MILÀ!

Els alumnes de 2n d’Activitats Comercials han realitzat la decoració d’una de les entrades de l’Institut. Ho han fet dins un repte plantejat en el mòdul de Projecte de Síntesi. La proposta està inspirada en les cases de “Pesadilla antes de Navidad” de Tim Burton.
Aquest repte ha estat especialment important perquè en el projecte han col·laborat els alumnes de l’IFE i això ha permès que els alumnes treballin de manera col·laborativa amb altres perfils, afavorint d’aquesta manera la inclusió i la diversitat de maneres de fer. En aquest sentit, els alumnes han estat molt contents de fer el projecte conjuntament.
Un altra de les coses a destacar és que algunes parts de la decoració s’han fet amb material reciclat, fet que també creiem que és important en el moment actual que està vivint el medi ambient i per inculcar també aquests valors a l’alumnat.
Per altra banda, els alumnes de 1r s’han encarregat de decorar l’Aula Taller amb diferents propostes Nadalenques.
Us desitgem unes Bones Festes de Nadal a tots!