Els alumnes de CAI realitzen una jornada formativa al 4DHealth

Els alumnes de Cures Auxiliars d’Infermeria van tenir el passat 16 de març una jornada formativa al 4DHealth, centre simulador hospitalari d’Igualada.  Han practicat habilitats tècniques relacionades amb l’oxigenoteràpia, canvi de bossa colostomia, ús de la P.E.G., mobilitzacions del pacient amb grua i la familiarització amb la unitat pacient, llit i altres. Aquests continguts s’han desenvolupat de forma teòrica i pràctica. A l’abril hi tornaran per avaluar les seves competències adquirides en un entorn simulat únic a Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *