Els alumnes de 1er d’Activitats Comercials al REC Experimental Stores

Cada edició de Rec.0 Experimental Stores és diferent. S’obren espais nous, molts d’ells desconeguts, i s’incorporen també noves marques, de forma que es configura un circuit que sempre és diferent.
La visita al Rec.0 és una bona oportunitat per als nostres alumnes d’Activitats Comercials per fer un treball de camp complert sobre el fenomen  comercial de les pop stores de moda i analitzar com marques i dissenyadors de primer nivell posen en marxa les seves estratègies per vendre stocs i mostraris de les seves creacions.
També han pogut copsar l’ambient que es genera a l’espai Rec Street Food, el festival gastronòmic de menjar de carrer que compta amb food trucks espacialment seleccionats per representar diferents cultures i gustos. Cada food truck aporta algun valor nou en gastronomia i, tots junts, formen un conjunt gourmet atractiu que completa l’experiència del visitant del Rec.0.
Hem après molt i també ens ho hem passat molt bé!
I, a més a més, hem sortit al TN Migdia de TV3. Al següent vídeo ens veureu!