Els alumnes d’Activitats Comercials fem la classe al REC.0

El passat 11 de novembre els alumnes de 1r i 2n d’Activitats Comercials vam traslladar les classes al REC. Vam poder veure com s’apliquen en el món comercial algunes de les estratègies estudiades i treballades a classe.

Passejant pel Rec vam poder comprovar la importància de l’estètica en el comerç, com cuiden minuciosament cada detall i com duen a terme diferents tècniques de visual merchandising.
Durant la visita hem realitzat un treball de camp en petits grups en el que hem estat analitzant les diferents zones i botigues del REC.0.

Un any més, algunes de les marques de més èxit i pioneres aterraven al barri del Rec d’Igualada, amb un gran èxit d’assistència. Hem pogut viure l’evolució comercial cap a una tendència comercial que cuida cada vegada més al client, on no només és important que el producte sigui bo i econòmic, sinó que evolucionem cap a un comerç d’oci on el client a més s’ho ha de passar bé. Fet que podem comprovar que es duu a terme amb les diferents zones de food truck i l’agenda d’activitats organitzades.