Els alumnes d’Activitats Comercials al “Prepara’t Jove”

El passat 21 de novembre els alumnes d’Activitats Comercials van estar a l’Ateneu d’Igualada a les xerrades del “Prepara’t Jove”, un programa que pretén acostar els joves a la realitat empresarial del territori, promoure la reflexió sobre el futur professional, ajudar-los a que analitzin les seves preferències, interessos, vocacions, motivacions i la seva projecció en el mercat laboral, en el món de l’empresa i l’emprenedoria.
Els ponents que vam poder escoltar van ser: Màrius Mollà, enginyer i escriptor. Inés Lumbreras, enginyera i empresària. David Bosch, ex-pilot professional d’automobilisme i director del Fastparcmotor. Fran Rojas, educador social i promotor de l’educació i la formació. Va tancar l’acte el regidor de promoció econòmica Jordi Marcé.