Director Financer de la multinacional Fluidra realitza una xerrada a l’alumnat de 2n d’Administració i Finances

Divendres 28 d’octubre ens va visitar el Sr. Antonio de Luna, Llicenciat en Econòmiques en CUNEF i Màster MBA ESADE, i actualment, Director Financer de la multinacional Fluidra, empresa líder en el sector de les piscines.

L’activitat la va portar a terme, els alumnes de 2n curs d’Administració i Finances, dins del mòdul 8 de Gestió Financera. El Sr. Luna ens va realitzar un recorregut per la seva trajectòria professional, i pels més de 20 anys, que treballa a Fluidra, explicant-nos quina és la funció d’un director financer, com s’apliquen a l’empresa els diferents instruments financers treballats a l’aula, com es treballa amb els intermediaris financers, així com s’opera als mercats, agafant com a exemple la sortida a borsa de l’empresa al 2007.

També, ens va remarcar la importància de la gestió de les persones dins d’una gran empresa, ja que lidera un equip de 90 persones.

Entre moltes explicacions pràctiques, ens va il·lustrar amb un balanç a la pissarra, de com és d’important l’anàlisi del estats financers d’una empresa i quina finalitat té.

Va ser molt inspirador i amè escoltar-lo i en van aprendre un munt.