BEQUES MOBILITAT Erasmus+ Mulhouse, França per alumnat de Carrosseria i Electromecànica de vehicles

L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2021-1-ES01-KA121-VET-000012825 del programa Erasmus+ convoca 6 beques de mobilitat per a realitzar la formació en centres de treball a l’estranger durant un període de 30 dies. Aquestes pràctiques començaran durant els mesos de maig/juny de 2023.

L’estada es realitzarà a Mulhouse, França.

Aquesta convocatòria va adreçada a l’alumnat que estigui cursant els CFGM d’Electromecànica de vehicles o de Carrosseria a l’INS Milà i Fontanals durant el curs escolar 2022-23.

La convocatòria s’estructura de la següent forma:
– 4 beques per a alumnes del CFGM d’Electromecànica de vehicles.
– 2 beques per a alumnes del CFGM de Carrosseria.

SOL·LICITUDS

L’ALUMNAT que vulgui participar en la convocatòria cal que presenti la sol·licitud per mitjà d’instància genèrica. Aquest document es troba al web de l’Institut Milà i Fontanals:

La instància i tota la documentació que s’aporti s’ha d’enviar a la següent adreça de correu:

mobilitat@milaifontanals.cat

El termini de presentació de les sol·licituds de participació és de 48 hores a partir de l’endemà de la publicació d’aquestes bases al web de l’Institut Milà i Fontanals.

BASES-convocatòria-mobilitat_França2023

RESOLUCIÓ-convocatòria-mobilitat_FrançaTM10