BECA MOBILITAT IRLANDA [Alumnat AGB0]

L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2021-1-ES01-KA131-HED-000012790 del programa Erasmus+ i en col·laboració amb el projecte Sefed (de la Fundació Inform), convoca 1 beca de mobilitat per a realitzar la formació en centres de treball a l’estranger durant un període de dos mesos. Aquestes pràctiques començaran durant el mes de setembre de 2023, tal com s’acordi amb l’empresa.

L’estada es durà a terme a Irlanda.

Aquesta convocatòria va adreçada a l’alumnat que estigui cursant el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances a l’INS Milà i Fontanals durant el curs escolar 2022-23.

SOL·LICITUDS

L’ALUMNAT que vulgui presentar-se a la convocatòria cal que presenti la sol·licitud per participar-hi per mitjà d’instància genèrica. Aquest document es troba al web de l’Institut Milà i Fontanals:

La instància i tota la documentació que s’aporti s’ha d’enviar a la següent adreça de correu:

mobilitat@milaifontanals.cat

Convocatòria: aquí