Alumnes d’Educació Infantil amb la iniciativa “Pla d’acció per la Igualtat de gènere”

Els alumnes de primer d’Educació Infantil estan participant en una nova iniciativa educativa impulsada del Pla d’acció per la Igualtat de gènere de la Mancomunitat de la  Conca d’Òdena.

Durant 10 hores realitzaran el taller monogràfic: “Quan el gènere comença a caminar. Una proposta coeducativa per  a  la prevenció de les violències de gènere a l’etapa 0-6 anys”.

Les sessions estan impartides per els professionals de l’Associació Candela que es defineix com:  una entitat sense afany de lucre fundada l’any 2004 a Barcelona amb l’objectiu de contribuir a una transformació social basada en l’educació en valors amb perspectiva feminista i comunitària.

Aquest taller monogràfic es realitza durant el mes de març coincidint també amb els actes del Dia Internacional de la Dona.
Igualtat1 Igualtat2 Igualtat3 Igualtat4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *