Alumnes de CAI van a 4DHeath

Al llarg d’aquest curs , els alumnes de C.A.I. assistiran a diverses jornades de formació al Centre d’Innovació per a la Simulació 4DHealth amb l’objectiu de  perfeccionar diverses habilitats clíniques. En el decurs de la 1ª jornada, que va tenir lloc el dimarts 13 de gener,  van treballar : la presa de constants vitals,  com realitzar la mobilització d’usuaris amb l’ajut d’una grua , transferència d’usuaris enllitats a silló, cadira de rodes, higienes a usuaris enllitats, tenir cura de la higiene de les mans en l’àmbit sanitari. En tots aquests tallers van estar guiats i assessorats per professionals del Consorci Sanitari de l’Anoia que, a més, els van mostrar petits trucs que els poden facilitar llur activitat diària. Ha estat una experiència molt enriquidora. Ja preparem la propera jornada que tindrà lloc el 21 d’abril.