Alumnes de 2on d’Educació Infantil varen gaudir de la xerrada de l’escenògraf Sebastià Brossa

El passat 29 de Novembre l’escenògraf Sebastià Brossa va realitzar una xerrada-taller amb els alumnes de 2on d’Educació Infantil. Aquesta xerrada s’emmarca dintre del Projecte d’Atenció a la Infància on els nostres alumnes estan realitzant el projecte d’una obra teatral.

En Sebastià Brossa ha treballat en teatres com el Teatre Nacional de Catalunya, el Teatre Romea, El Grec, el Teatre Lliure de Barcelona i amb directors com Àlex Rigola, Àngel Llàcer, Júlio Manrique, Josep Maria Pou, el Tricicle o Oriol Broggi.

Actualment dirigeix el Màster en Disseny Escenogràfic a l´escola ELISAVA i ha estat professor de projectes i taller a l’Institut del teatre de Barcelona.

Tot aquest bagatge i experiència va ser molt profitós pels nostres alumnes.