Alumnes d’Activitats físicoesportives a Tivissa i Xerta, del 17 a 19 de maig

Sortida a Tivissa i Xerta. Del 17 a 19 de maig de 2016

Els passats dies 17, 18 i 19 de maig els alumnes de 1r i 2n curs d’Animació d’activitats físiques i esportives del Milà i Fontanals varen realitzar una sortida a les comarques de Ribera d’Ebre i el Baix Ebre per fer activitats a la natura.
El primer dia a Tivissa realitzaren quatre activitats. Ràpel, Via Ferrata, Tir amb Arc i BTT. Repartits en quatre grups realitzaren dues activitats pel matí i dues per la tarda.
L’endemà ens traslladaven a l’embarcador del pas de riu a Miravet on començava l’activitat de Caiac. Els alumnes i professors varen baixar per l’Ebre en dues tirades. Primer fins a Benifallet i la segona, després de dinar, fins a Xerta on férem nit.
El tercer i darrer dia tocava tornar a remar. Aquesta vegada l’activitat era una cursa d’orientació pel riu que començava a Xerta i que finalitzava a l’embarcador de Tortosa.
Recollits els caiacs, dinar i retorn a casa amb bones sensacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *