Alumnes d’Activitats Comercials realitzen un taller amb l’Agència Catalana de Consum

El Departament de Comerç i Marketing ha organitzat uns Tallers formatius que han estat impartits per formadors de l’Escola del Consum.
Es realitzen diferents tallers per nivells relacionats amb la gestió del consum quotidià: l’etiquetatge dels productes de roba i tecnològics, l’ús i la contractació dels serveis i la gestió dels diners.
En aquests tallers participatius, es realitza un joc de preguntes on se situa els alumnes davant de situacions que demanen prendre decisions i reflexionar sobre la diversitat de criteris que tenim els consumidors a l’hora de triar/comprar un producte i/o contractar un servei, es reflexiona sobre la gestió dels diners i sobre alguns conflictes de consum.