1er d’Educació Infantil van anar d’excursió a Arbúcies

El passat dilluns 18 de març l’alumnat de 1er d’Educació Infantil van anar d’excursió a Arbúcies per gaudir d’una activitat programada pel mateix alumnat.

A Camina descalç vàrem realitzar diferents activitats que van despertar   tots els nostres sentits.  Es  tracta d’un sender on descobrir una gran varietat de materials i textures. Com es fa descalç i  el peu és un òrgan sensitiu tan fi com la mà, caminar descalç obre tot un món de sensacions en què cada pas era diferent de l’anterior . Vam trobar noves  sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat apta per a tots el públics que ajuda a respectar i estimar una mica més tot allò que ens envolta.