Adjudicació segona fase d’admissió als cicles d’FP

(procediment ordinari de preinscripció i matrícula)

Destinataris: només poden participar en aquesta fase d’admissió les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça.

Oferta de places: només s’inclouen en aquesta fase les places vacants del primer procés d’assignació (és a dir, les places no ocupades de l’oferta final aprovada el 7 i el 16 de juliol, per als cicles de grau mitjà i grau superior, respectivament).

Novetats al calendari: es modifica el calendari previst:

• Publicació de centres i cicles formatius amb places vacants: 2 de setembre de 2021.
  • Presentació de sol·licituds per a la segona fase d’admissió (ampliació de peticions): del 2 al 6 de setembre de 2021.
  • Publicació d’admesos al centre: 7 de setembre de 2021. Consultar assignacions CFGM Alumnes assignats al centre segona volta i CFGS Alumnes assignats 7 de setembre ANUL·LAT!!!.

Incidència en l’assignació de la segona fase de grau superior de formació professional

S’ha produït un error en la publicació de la llista d’assignacions de la segona fase d’admissió per a cicles superiors de formació professional per part del Departament d’Educació, que es va publicar ahir, 7 de setembre. Concretament, l’assignació de les places atorgada no és correcta en un desajustament de les prioritats establertes per a aquest procés.

CORRECTE!!!!!! – CFGS Alumnes assignats al centre segona volta 08092021

Ampliació del termini del procés extraordinari

D’altra banda i, respecte al procés extraordinari d’admissió als cicles superiors d’FP, les vacants informades també s’han anul·lat a l’espera de les noves llistes d’assignació de demà.
Aprofitem per informar-vos que s’ha ampliat el termini de presentació de sol·licituds de grau superior de formació professional d’aquest procés extraordinari fins al dia 14 de setembre; la data màxima de publicació de la llista d’admesos és el 21 de setembre de 2021.
Disculpeu les molèsties que aquest error us hagi pogut ocasionar i moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Procés extraordinari d’admissió als cicles d’FP (ampliació de l’oferta)

Destinataris: poden participar-hi tots els alumnes que acreditin els requisits d’accés a l’ensenyament.

Oferta de places: s’ofereixen places noves a través de la creació de nous grups.

Les noves places es difondran a la web del Departament i se’n farà difusió també al web del centre.

Procediment: les persones interessades han de presentar, dins el termini previst, una sol·licitud d’admissió a cadascun dels centres, en què han de concretar fins a cinc cicles i torns que siguin del seu interès, ordenats per prioritat.

Caldrà presentar, juntament amb la sol·licitud, la documentació acreditativa següent:

• document d’identificació personal: DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna; si és menor d’edat, llibre de família i DNI, NIE o passaport del tutor o tutora;
  • certificació dels estudis o de la prova d’accés al·legats per a l’accés, en què consti la qualificació obtinguda.
  • resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles del grau corresponent per al curs 2021-2022, si escau.

Pel que fa a l’assignació de les places, si la demanda és inferior a l’oferta, s’assignen directament.

Només en cas que hi hagi més peticions que places, s’ordenen les sol·licituds seguint els criteris següents:

• Es tenen en compte les primeres peticions de totes les sol·licituds, i s’ordenen en primer lloc les dels alumnes que han participat enguany en la preinscripció del grau corresponent respecte dels que no h​o han fet, i, dins de cada grup, per ordre decreixent en funció de la qualificació al·legada.
  • Si un cop assignades les primeres peticions encara queden vacants, s’atorguen a les sol·licituds pendents que han demanat el cicle o torn com a segona petició, ordenades de la mateixa manera indicada, si cal.
  • S’actua de la mateixa manera successivament amb totes les peticions fins que s’exhaureix l’oferta.
  • S’informa els interessats que han obtingut una plaça i es procedeix a formalitzar la matrícula.

Calendari:

• Publicació al web del Departament de l’ampliació de l’oferta: 8 de setembre de 2021.
  • Publicació al web del centre educatiu de l’oferta total disponible: 8 de setembre de 2021.
  • Presentació de sol·licituds al centre: del 8 al 10 de setembre.